Az ember aki a lehetetlen és a lehetetséges között létrehozta a : LEHETSÉGTELENT!

2010. július 11., vasárnap

Egy kis testedzés . . .

Vasárnap az egyik kedvenc napom. Hiszen a hétnek ez az utolsó napja, blablabla. Tulajdonképpen már vártam ezt a napot mert a megfigyeléseim alapján a velem szemközti épületbe 1 hónapja beköltöző helyes lány mindig ilyenkor megy le futni. Hát gondoltam egyet és mivel én alkottam meg a lehetségtelent, tudtam hogy itt egy újabb kihívás ami pont nekem való! Tehát elkezdtem kocogni járni (konkrétabban ma kezdtem el, de ez lényegtelen ugyebár). Nem gondoltam semmi nehézre hiszen már nyertem Maratoni futó versenyt puszta fogadásból, tehát gondoltam ez egyszerűbb lesz mint az 1x1. Felkészülten elindultam hogy aztán puszta véletlenül (mondhatnám úgy is hogy "figyelmetlenségből") pont a kívánt préda előtt tudjak megbotlani, hogy aztán ő segítő kezet nyújtson amit én (minden hátsó szándék nélkül) elfogadhassak.
Hát szó se róla a terv . . . nem nagy meglepetésre . . . nem jött be.
Igen! Barney Stinson - nak nem jött össze az amit akart ! Gondoljátok most és persze gondoltam én is. Ám mégis összejött leszámítva hogy nem úgy ahogy elsőre gondoltam volna. Ugyanis a terv mindaddig sikeresnek tűnt amíg a megbotlás pillanatához nem értem. Ám ott váratlan fejleményként a hölgy nem kívánt un. "segítő kezet nyújtani".
Melyen én ledöbbentem. Aztán persze megkaptam rá a választ hogy miért is nem segített. Ami ironikus mert pont akkor kaptam meg amikor segített. Miután tovább futott és visszapillantva megpillantotta az értetlenséget az arcomon, nevetve visszafordult és végre megkaphattam azt a bizonyos "kezet". Eközben közölte velem hogy tudja hogy mire megy ki a játék . . . nem én vagyok az első aki ezzel próbálkozik. Ám mivel én vagyok az egyik leghelyesebb közülük, ezért velem kivételt tesz (várjunk csak, asszem azt mondta hogy a leghelyesebb . . . szinte meg mernék esküdni!). Tehát szó mi szó. Természetesen megint elértem azt amit akartam. Egy gyors zuhany kocogás után mindig jól esik, pláne hogy ha az ember egy bombázóval tölti ezt a bizonyos zuhanyzást! Később persze a MacLaren's - ben mind ezt megosztottam Teddel és Marshallal is. Ugyanúgy mint most veletek. Szóval ez a vasárnapom is, mint már oly sok Ferge (most figyelj) teges volt. Stinson kilép.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése