Az ember aki a lehetetlen és a lehetetséges között létrehozta a : LEHETSÉGTELENT!

2010. július 12., hétfő

Játszani király . . .

Hát tesókáim eljött a hét első napja, mely azt jelenti hogy egyúttal a meló kezdete is. Amit ma még a szokásosnál is jobban vártam (igen én szeretem a munkám, főleg mert szinte nincs is munkám . . . vagy mégis ?). A lényeg hogy ma van a hónapban az a nap amikor a játékoshoz kell mennünk. A kedvetekért elmondom hogy a játékosnak normál neve is van, de az tökre nem érdekel senkit se szóval hanyagoljuk is. A játékos dolga hogy a cégnél (GNB) havonta közölje velünk mit hogyan és hogy mit miért kell "megcsinálnunk". Ám nem hiába hívjuk játékosnak. Az egészet játékokkal közli velünk. Így amíg ő sorolja amit kell, addig mi élvezzük az egészet (mármint én meg Marshall). Szóval általában Marshallal még 1 héttel korábban le foglaljuk azt a napot amikor elmegyünk a játékoshoz. De persze nem ez az egyetlen közös dolgunk. Ott van még pl.: a KONFERENCIA HÍVÁS is. De erről majd később. Lényeg ami lényeg meló után gondoltam jól jönne egy kis kondi . . . gondoltam. De csak 3 órával később mentem le. Addig rendelni akartam valami kaját . . . de mivel ma már pizzával keltem nem nagyon volt kedvem semmihez . . . főleg semmi ázsiai kajához (hhrrrr . . . ). Tényleg tuttátok hogy az ázsiaiak franciák? Na de mindegy is. Bedoptam egy hambit és utána irány a kondi (jó párosítás mi ?). Ezután természetesen jött a már szinte mindennapi program, Mac'Larens és a többiek. Hát még ha ez a mai nap nem is volt Fergeteges, azt a Fergét meg is kapja (mér csak a királyságom végett is).
Nahhh . . . majd még tali ! Stinson kilép.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése