Az ember aki a lehetetlen és a lehetetséges között létrehozta a : LEHETSÉGTELENT!

2010. július 14., szerda

Scarlett Johansson - avagy ha meghúzhatnék egy hírességet (aki legalább annyira híres mint én) . . .

Helo Srácok! A melóból írok mert ráérvén mi mással is tölthetném az időm, mint hogy megosztom a világgal az életem történéseit (pacsit). Felkelvén ma reggel és elindulván a melóba. Gondolkozni kezdtem . . . és tudjátok hogy min ? Gondolom nem. Hát én sem. Pedig jó lenne tudni, csak annyit tok hogy nem tudtam eldönteni valamit, de mindegy is. Az viszont már egyáltalán nem mindegy hogy amikor Marshall ki hívott konferencia hívásra (öhm . . . konferencia hívás jelentése: felmegyünk a GNB tetejére és merengvén az életről sörözgetünk) amibe én örömmel bele is mentem, mi is volt a mai konf. témánk. A témánk pedig nem más volt mint a . . .(dobpergést kérek) . . . "Te melyik hírességet húznád meg?" nevezetű kérdés. Azt gondolom mondanom sem kell hogy kitől származott a kérdés. De azért mondom, természetesen tőlem. A lényeg hogy miután Marshallból (nem túl nagy meglepetésre) csak annyit tudtam kihúzni hogy, idézem: - "Az én kedvenc hírességem Lily és csak is vele tudnám elképzelni senki mással . . . na jó talán a Csillagok Háborújából Leia hercegnővel, de azt csak végszükség esetén!" - (chh . . . szánalmas) hozzá fogtam a már oly régóta tervezett mondókámba amely
nem másról szól mint Scarlett Johansson - ról. Nos . . . ha tutira meghúzhatnék egy hírességet, akkor az tutira ő lenne. Azt kérded hogy miért? Már vártam a kérdést! Vázolom a témát. Összegyűjtöttem 3. okot hogy miért pont ő lenne a szerencsés (koccold le).
1. Tehát akkor ez lenne az első kép.A kép témája S.C. dekoltázsa. Jó néhány mellett láttam már. Láttam kicsit, nagyot, nagyobbat, annál is nagyobbat . . . sőt még annál is . . . nahh mindegy egy kicsit túlzásba vittem. Ami fontos az az hogy neki pont olyan amilyennek lennie kell. Legalábbis ez az én véleményem.
2. Tündéri arc. Ezt még csak magyaráznom sem kell, könyörgöm csak nézzetek rá! Gyönyörű és kész . . .
3. Hát igen. Azok a szemek . . . és az a tekintet . . . olyan mintha azt suga
llaná: Oh. Barney. Te vagy az aki kell nekem. Gyere és vedd kezedbe a "dolgokat" (koccold le) - vagy valami ilyesmire . .

Nos hát ezt mindenképpen megakartam osztani veletek, és ötleteket is várnék hogy szerintetek ki az a híresség akit ti húznátok meg . . . vagy még hogy ha nem is meghúzni de megismerni vagy mi . . . az utóbbihoz nem nagyon értek (pacsi). Kösz tesó hogy olvastad és majd még tali.
Stinson kilép.


2 megjegyzés:

  1. Milyen igaz! Jobb nem volt és nincs is reális esély rá, hogy valaha is lesz. A tökéletest nem lehet túlszárnyalni:D

    VálaszTörlés