Az ember aki a lehetetlen és a lehetetséges között létrehozta a : LEHETSÉGTELENT!

2010. július 30., péntek

Újra itthon . . .

Srácok Stinson belép. Gondolom már hiányoltatok, amit nem is csodálok. De hát istenem nyaralni jó. Pláne ha olyan szép emlékekkel leszel gazdagabb mint én . . . vagyis tutira nem leszel olyanokkal, de végül is álmodozni szabad. A lényeg hogy anyám már régóta nyaggatott hogy vigyem el valami tuti helyre, így hát gondoltam akkor irány Dubai. Hát igen . . . csak annyit mondok hogy FERGE (most figyelj) TEGES volt! 2 stewardess, 1 masszőr és 1 pincérnő. Gondolom nem kell részleteznem hogy hogyan "álltak" (pacsit) a dolgok! De azért részletezem . . . nem is tudom hol is kezdhetném . . . talán ott hogy gerincre vágtam mindet . . . de talán mégsem ezzel kellene. Nahh mindegy is . . . a többit már a ti fantáziátokra bízom. Azért mindent mégsem oszthatok meg veletek. Na jó megtehetném de így durvábbakat képzeltek mint amilyen volt . . . vagy szerényebbeket. Uhh . . . ez már bonyolult. Ami számít hogy tényleg nagy élmény volt minden, szép táj, szép nők, anyám . . . hát kérdem is én kell az embernek ennél több? Nekem nem kellett. De persze jó volt vissza térni a srácokhoz, sőt ideje volt. Elvégre mint Ted legjobb barátja gondolnom kellett rá is szóval most itt vagyok. De ami a lényeg az hogy mindezt közlöm veletek. De szerintem ennyi elég is volt mára. Hulla vagyok az úttól . . . szóval majd tali tesók! Stinson kilép.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése