Az ember aki a lehetetlen és a lehetetséges között létrehozta a : LEHETSÉGTELENT!

2010. július 15., csütörtök

Van ilyen . . .

Helo srácok. Szó se róla nem volt valami mozgalmas napom. Már csak a kedvetekért jöttem fel . . . gondoltam nem hagyom cserben az én hűséges olvasóim (vagyis a leendő hűséges olvasóim). Ami azt illeti a napom cseppet "másnaposan" kezdődött. Csak annyira emlékeztem hogy valami jó kis egyetemi bulin szédítettem azt a csajt akivel ma az ágyamban ébredtem (pacsit) . . . lényeg hogy a fejfájáson kívül nem is volt olyan rossz. Aztán húztam a melóba. Azt még csak nem mesélem el hogy ott mi volt, mert annak nem is lenne sok értelme. Meló után elmentem Tedékhez ahol csak spontán beszélgettünk a szerelmes témákról (vagy valami olyasmiról asszem, nem nagyon hallottam az ipod miatt a fülemben). Ez után persze irány a bár . . . 2 - 3 sör és már itthon is voltam. Szóval ez a mai nap nem volt valami Ferge (most figyelj) teges, de hát van ilyen.Nahh most lépek és írok 1 - 1 emailt a távkapcsos csajaimnak, de majd még tali. Stinson kiép.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése