Az ember aki a lehetetlen és a lehetetséges között létrehozta a : LEHETSÉGTELENT!

2010. augusztus 9., hétfő

Csak annyit mondok erről a 7végéről hogy FERGE (most figyelj mert az allergia nem akadály mert ami most következik az nem tejes hanem) TEGES volt!

Srácok! Ahogy a cím is tükrözi a hétvégém olyan hozzám illő volt . . . szóval királyhoz illő. Kezdődött szombaton amikor is este megismerkedtem egy csinos kis pultos lánnyal, majd folytatódott vasárnap amikor ugyanezt a csajt döngettem. De ez még semmi ahhoz képest amit este csináltam.
Nem tudom, de talán álmodoztatok már arról hogy egyszerre 2 csajjal nyomjátok az "igát" (pacsit)?
Nos, én nem csak álmodoztam már erről. Igen! Tegnap is ez volt a nagy helyzet. Este amikor épp azon gondolkodám a Mc'Larens - ben hogy miért is nem lett belőlem hegedűművész, besétál a bárba 2 FERGE (figyelj . . . még mindig figyelj . . . )TEGES, dögös maca. Az már mindennek a teteje hogy ikrek voltak. Gondoltam is magamban - Barney! Tesó! Ha ezt kihagyod akkor mindent kihagyz az életben ami igazán fontos! - így hát neki lendültem a már jól bevált Ted Mosby trükknek. Mint tudjátok a Ted Mosby lényege a pocsék öltözködés és a nyálas viselkedés. De amiért igazán fontos az az hogy az oltárnál hagyták el és ez az ami a lényeg! Gyorsan felmentem Tedékhez és kértem tőle egy inget és egy nadrágot. A többi már gyerekjáték volt. Miután visszamentem a bárba elkezdtem szemezgetni az egyik kiszemelt áldozattal, ezt ő természetesen automatikusan közvetíti a testvérének (nem tesó! testvér!). Majd úgy 10 perc szemezgetés után oda jön a pulthoz, látszólag kérni valami italt de NEM. Pusztán azért hogy megtudja hogy van - e elég merszem leszólítani. Persze nekem van de muszáj eljátszani a szomorú bánatos "Tedet". Tehát most nem lehetek olyan király mint máskor. Udvariasan megkérdem hogy csatlakozhatnék - e hozzá és a testvéréhez, bár nem akarok kellemetlenkedni.
Erre ő azt mondja hogy - Persze nem probléma. Erre én oda megyek majd közlöm velük a dolgok "állását" (mármint hogy ott hagytak az oltárnál stb.) erre az első csaj (az akivel szemeztem) azonnal rám kattan, majd a testvére is. De mivel a testvére azt hiszi hogy én nem rá hajtok, ezért nem mozdul rám. Ekkor én közlöm hogy nekem úgy igazán mind a ketten bejönnek. Ekkor persze meglepődnek, de kis idő múlva (már csak azért mert tudják hogy min mentem keresztül) bele mennek a "játékba" (koccold le). A többit nem közlöm . . . vagy de még is. Olyan döngetésben volt részük hogy . . . erre nincs is szó. Zsír volt minden. Elméleti pacsit! (most várok . . . srácok tudom mikor nem csináljátok az elméleti pacsit! . . . azért mondom).
Hát igen. Nahh most megyek kajolni Marshallal, majd később tali. Stinson kilép.
Napi tesókódex: 13. Törvény - Minden tesónak kötelessége kinevezni valamelyik tesóját szárnysegédnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése