Az ember aki a lehetetlen és a lehetetséges között létrehozta a : LEHETSÉGTELENT!

2010. augusztus 28., szombat

Ha beteg vagyok, akkor inkább dobom a betegséget és helyette király leszek . . .


Srácok! Utálok beteg lenni. Bár gondolom ezzel nem csak én vagyok így. De ami lényeg az csak annyi hogy amíg nem bírtam megosztani veletek Fergeteges történeteimet olyan beteg voltam hogy az már királyság. A részletekbe ne menjünk bele. De ami számít az annyi hogy elmentem egy alapos kivizsgálásra egy eszméletlenül dögös Dr. nőhöz aki olyan jól végezte dolgát hogy már "makk"egészséges vagyok (érted-koccold le). Hát van ilyen. De csak egy hasznos tanács: ha beteg vagy akkor ne mutasd ki hogy beteg vagy. Ez alapvető. Természetesen kivétel hogy ha olyan jó nő az orvosod mint nekem. De amúgy a legjobb teendő ha beteg vagy, csak annyi hogy maradj olyan király amilyen vagy (hiába is írnám hogy olyan mint én, tudod hogy az lehetetlen . . . bocs tesó). De most már lépek is, csak addig jöttem amíg a doki nem "köt ágyhoz" (istenem . . . hogy lehetek ennyire jó? - pacsit). Nahh majd még tali. Stinson kilép.
Napi tesókódex: 81. Törvény - Egy tesó felhajtva hagyja a WC - deszkát tesóinak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése