Az ember aki a lehetetlen és a lehetetséges között létrehozta a : LEHETSÉGTELENT!

2010. augusztus 2., hétfő

Hááát . . . ez sem volt rossz nap . . .

Hali Srácok! Hááát . . . hol is kezdjem. A vasárnapom csak azzal telt hogy pihenjek egy nagyot, szóval punnyadás egész nap. De ma írány a meló. Újult erővel neki is vágtam a rám váró feladatoknak és el is végeztem (szóval ma is becsajoztam, Pacsit!). A meló elment szinte olyan volt mint bármely másik nap, kivétel hogy ma nem húztam meg egy titkárnőt sem (koccold le). Lényeg hogy este Marshallékkal a Mc'Larens - ben gondoltam egyet és oda mentem egy helyesnek tűnő női társasághoz. Csak egy jó tanács: néha csak kapcsoljátok ki az agyatokat és vágjatok bele a közepébe! In medias res - magyarul a dolgok közepébe vágása (ezt is valami király találhatta ki).
Szóval lényeg ami lényeg, elindultam. Egy két jó szó és el is küldtek . . . . . . VOLNA! Ha nem lennék olyan király hogy mind a kettőt ne fűzzem be. Az édes hármas király! Ajánlom mindenkinek! Mellesleg hogy ha még nem tettétek meg, egy kettő szerezzétek be a TesóKódeX - et ! ! !
De csak akkor ha olyanok akartok lenni mint amilyen én vagyok (na jó azért persze te is tudhatod hogy olyan soha nem leszel, de próbálkozni lehet). Nahhh . . . most húzok (egy két jó nőt . . . PACSIT!). Legközelebb tali. Stinson kilép.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése