Az ember aki a lehetetlen és a lehetetséges között létrehozta a : LEHETSÉGTELENT!

2010. augusztus 5., csütörtök

Újabb tesóval bővült az én kis családom . . .

Hali Srácok! Csak egyet mondok: ÖLTÖNYÖD LEGYEN! Nem azt mondom hogy olyan legyél mint én (vagyis annyira király), hanem azt hogy legalább 1 öltönyöd mindenképp legyen (de lehet az 2 is . . . sőt inkább 3). Legalább 1 hónapban egyszer öltözz ki. Az öltöny fasza . . . hidd el nekem a csajok 98% - a bírja az öltönyös pasikat. Ez tény. Ha egyszer öltönyt hordasz akkor már egy olyan személyiséget hordasz amiről az jön le : Uhh . . . ki ez a fickó? Netán ügyvéd? Vagy talán sikeres üzletember? Vagy talán csak egy mindennapi pali egy öltönyben? Nem számít királyul néz ki (vágod?). Csak egy jó tanács: az öltöny tesótól tesónak mindig jó ajándék . . . konkrétan akármire.
Gondoltam ezt megosztom veletek . . . no meg azt is hogy miért ez a cím ami ott felül olvasható.
Ami lényeg az az hogy ma elmentem a szabómhoz, Tim Gunn - hoz (aki nem mellesleg az egyik legjobb a szakmában) hogy az "én kis családom" egy új taggal bővüljön. Hát mérés mér
ést követett, szó szót váltott, végül elkészült az én kicsikém. Mondhatom hogy Zsír lett a pici, de ha már öltöny akkor nyakkendő is . . . szóval irány a kedvenc divat üzletem a Proenza Shouler és már mentem is haza feltankolva a drágaságaimmal (Tesó kódex 30. Törvény: Egy tesó nem járja körbe a boltokat, hogy összehasonlítsa az árakat.) Természetesen mondanom sem kell hogy Tedéknek még csak fel sem tűnt semmise aminek fel kellett volna (de talán most hogy így belegondolok mintha Robinon láttam volna hogy nagyon méreget . . . de lehet hogy az csak a szokásos vonzó erőm következménye volt . . . ki tudja). De persze felvilágosítottam őket hogy mi az ábra, szóval azt mondták királyul nézek ki (erre én: - Ezt idáig tartott észre vennetek?! - pacsit). Lényegében nagy volt ez nap és most hogy mindezt ti is tudjátok nyugodtabban hajtom álomra a fejem. Nahh . . . majd tali skacok. Stinson kilép.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése