Az ember aki a lehetetlen és a lehetetséges között létrehozta a : LEHETSÉGTELENT!

2010. december 13., hétfő

A tökéletes 7.

Srácok, srácok, srácok!
Ha még nem lennétek tisztában azzal hogy mi is az a tökéletes "7", akkor ideje hogy felvilágosítsalak benneteket. Fogalmazzunk úgy hogy a tökéletes 7 nekem olyasmit jelen mint egy labdarúgónak a mester 3 - as. És hogy miért 7? Természetesen a kérdésre nagyon egyszerű a válasz. Azért mert 1 hét, 7 napból áll! Szóval ha én mind a 7 napon megdöntök egy belevaló nőcskét, akkor kiérdemlem a tökéletes 7 elméleti címét. Istenem . . . még emlékszem a napra amikor először lett meg az első tökéletes hetem . . . nos valójában még eddig egyszer volt meg a tökéletes hetem, de biztos vagyok benne hogy nem utoljára! Rengeteg, rengeteg mindenre kell felügyelni hogy sikerüljön a tökéletes 7. Alapból ne is hangoztasd a "Tökéletes 7" mondatot, miközben pont azt akarod véghez hozni! Utána bíznod kell magadban, tudnod kell hogy képes vagy rá. Ne ügyelj más olyan tényezőre ami kihozhat a kondícióból. És a lényeg . . . hallgass rám. Elvégre ha a legnagyobb királyra hallgatsz (akinek már sikerült a "Tökéletes 7", akkor a legjobbtól tanulsz . . . Bezony.) akkor mindent jól kell csinálnod. Na én lépek srácok, majd tali. Stinson kilép.
Napi tesókódex: 24. Törvény - Ha egy Tesó baseball sapkát visel, köteles a siltjét 6, vagy 12 óra irányába állítani. Minden más pozíció a rappereknek, illetve az agyilag zokniknak van fenntartva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése