Az ember aki a lehetetlen és a lehetetséges között létrehozta a : LEHETSÉGTELENT!

2010. augusztus 5., csütörtök

The Playbook . . .

Srácok! Gondolom a Playbook - ról már hallottatok mendemondákat. Hát most eljött az idő hogy ne csak halljatok hanem lássátok is hogy mi az. Bevezetés képpen a "Playbook" nem más mint az én leleményességem és királyságom összetétele. Az az ebbe a könyvbe gyűjtöttem össze az összes legnagyobb csajozós dumát. A lényeg hogy mind azt amit én összegyüjtöttem azért gyűjtöttem össze hogy ti kedves tesókáim hasznosítani tudjátok (és hogy ne haljon ki a férfi faj a Fördről . . . na jó ez talán kicsit túlzás . . . mindegy). Szóval alaposan figyelj mert te most megpillanthatod azt amitől férfi a férfi, Barney a Barney és amitől király a király (vagyis engem - pacsit).
Szóval ha mindezt látni akarod >>> KATT IDE TESÓ! <<< (a vidi lassan tölt szóval csak türelem).

Ui.: Hamarosan itt lesz " A Tesó kódex " . . . Stinson kilép.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése