Az ember aki a lehetetlen és a lehetetséges között létrehozta a : LEHETSÉGTELENT!

2010. augusztus 4., szerda

Szemkontaktus! Mondom szemkontaktus!

Srácok! Ha egyszer én valamit mondok akkor az a bizonyos valami úgy is lesz (kivétel az az 1 eset még középsuliban - ki hitte volna hogy fiúk nem iratkozhatnak be a lány kolihoz . . . na mind1).
Ami a lényeg hogy a legjobb cimbimmel Ted Mosby építésszel (hangsúlyozom az építész szót), elindultunk úgymond hölgyeményekkel ismerkedni (ugyancsak hangsúlyozom az ismerkedés szót, ami ez esetben az ún.: húzást, közösülést valamint a párzást jelenti "pacsit"). Az este jól is kezdődött elmentünk egy jó kis party helyre ami nem rég nyílt és belevágtunk abba amiért a férfiak a világra jönnek (kivétel a lézerharc . . . a lézerharc király . . . kár hogy kirúgtak . . . hmmm) csajozni tesa csajozni! Az első próbálkozások öhmmm rosszul mentek, ohhh nagyon rosszul mentek . . . természetesen Tednek nem nekem. Chhh . . . kérlek. Szóval miután láttam mennyire szenved gondoltam mint a legjobb barátja, szüksége van rám. Természetesen ez így is volt. Így hát bevezettem a "szemkontaktus" sejtelmes világába. Vagyis én beszéltem a csajokkal ő meg csak figyelt . . . annyira figyelt amennyire csak tudott. Majd a mondókám végén jön a klasszikus:
- És amúgy nemtudom, de ismeritek Tedet? - srácok ha valami akkor ez az esetek 93% - ban bejön. Csak próbáljátok ki! Így hát mint oly sok minden (hála nekem) ő is beszerzett egy csajt és nagyon jól telt az éjszakám, mondhatnám úgy is hogy Hannah - val jól "elvertük" az időt (ez de nagy koccold le). Asszem Ted nek is jó volt, de én bolygatom más magánéletét . . . naná hogy bolygatom és naná hogy neki is jó volt hála a jó öreg: - Szemkontaktus! Mondom Szemkontaktus!- módszernek. Nahh lépek hulla fáradt vagyok, majd még tali. Stinson kilép.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése